خدايا! مادر مهرباني خواهم شد. امانت خود را به من بسپار

انتظار سخت

1392/9/9 10:59
نویسنده : مرزه
343 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم سلام. خوبي جوجوكم؟ دارم توي يه دوره انتظار به سر ميبرم. نميدوني چقدر سخته. ولي اميدوارم كه پايان شيريني داشته باشه. ماماني خوشگلم!  چشم انتظارم كه بياي تو دلم. خيلي استرس دارم. ميدونم استرس بزرگترين اشتباهه. ولي دست خودم نيست. فقط بايد دعا كنم. دعا كنم و تورو از خدا جونم بخوام. نفس من! تو هم به خدا بگو. بگو منو زودتر بفرست پيش مامان و بابام. بگو اونا بدجوري دلشون برام پر ميكشه. الهي آمين . خدايا به دل زارمون نگاه كن. نگاه كن و اميدمون رو نااميد نكن. آمين يا رب العالمين 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مائده
9 آذر 92 11:22
مرسی عزیزم که به به وبم سر زدی ------------------- خواهش ميكنم عزيزم. بااجازه لينكت كردم
پرتو
9 آذر 92 17:55
عزیزم سعی کن استرس و بی خیال شی . میدونم سخته ولی باید سعی کنی باور کن استرس از همه چی بدتره امید به خدا انشاالله به زودی خبر بارداریت و بشنوم ------------------------ واقعاً سخته. ديشب سر همين قضيه با همسرم جروبحث داشتيم. ميگه زودتر بريم واسه ميكرو. ولي من آمادگيش رو ندارم الان. گفتم چند ماه ديگه. آخه همه سختيهاش مال خانمه
راضیه
13 آذر 92 22:19
گلم منم منتظرم ولی چه میشه کرد با خواست خدا ان شاالله خییییییییییییییییلی زود نی نیت میاد پیشت گلم
راضیه
13 آذر 92 22:20
راستی گلم لینکت کردم
راضیه
17 آذر 92 15:48
راضیه
22 آذر 92 13:06
کجایی گلم؟؟
مائده
24 آذر 92 16:17
مرزه جون کجاااااایی خانومی چرا کم پیدایی این وبلاگ جدیدم اونوپاک کن میسی
مائده
1 دی 92 0:35
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مائده
2 دی 92 12:10
بسوز ای دل که امروز اربعین است عزای پور ختم المرسلین است قیام کربلایش تا قیامت سراسر درس ، بهر مسلمین است اربعین حسینی تسلیت باد