خدايا! مادر مهرباني خواهم شد. امانت خود را به من بسپار

ونگ و وينگ

1392/8/28 12:29
نویسنده : مرزه
241 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني! امروز هم گذشت. اميدوارم اگه خدا صلاح ميدونه اين ماه بياي تو شيمك مامان. جيگرم! سخته. بدون تو خيلي سخته. خونه بيروحه. همهجا سكوته. دوست دارم زودتر صداي ونگ و وينگت همه جاي خونه رو پر كنه. همه جا رو بهم بريزي و من برات همه رو جمع كنم. خستم كني و باز هم خوشت بياد كه لج ماماني و بابايي رو در بياري. قربون قد و بالات برم من. دلم واسه ديدنت پرپره. دوستت داريم هم من هم باباجوني. مواظب خودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سمیرا
29 آبان 92 19:00
سلام مرزه جون ایشالا به زودی زود خدا یه فرشته کوچولو بهت هدیه میده و تو میشی بهترین و مهربون ترین مادر دنیا عزیزم به خدا توکل کن --------------------------- سميرا جونم مرسي. برام دعا كن خيلي