خدايا! مادر مهرباني خواهم شد. امانت خود را به من بسپار

عشق پوشك

1392/9/7 11:40
نویسنده : مرزه
397 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم سلام. خوبي جوجوي من؟ اين روزا توي شبكه Gem TV يه تبليغ ميكنه واسه پوشك. چند تا ني ني كوشمولو با آهنگ تغيير داده Africa شكيرا ميرقصن. يه جوري كه قند تو دل آدم آب ميشه. اون لحظه تورو هم بين اونا تصور ميكنم. يه روزي كه منم پوشك كنم پات و عوضش كنم. الهي قربونت بره مامان. الان كه دارم تعريف ميكنم هم دلم آب ميشه. منتظرم. منتظرم كه خدا بهم رحم كنه. خدا بهم رحم كنه و تورو بذاره تو شكم ماماني. بي صبرانه منتظرم. خاله في وي و زنعمو فرشته هم دارن كلي دعا ميكنن كه تو بياي تو شيمك مامان.البته همه اونايي كه ميدونن دارن كلي دعا ميكنن كه تو بياي بخلم. دوستت دارم گلم. مواظب خودت باش. به خدا سلام برسون. بوس بوس چشمکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

پرتو
7 آذر 92 11:57
انشاالله به زودی به خواسته دلت برسی و نینی گلت بپره توو دلت با اجازه لینک شدین ----------------------- قربونت برم عزيزم. مرسي. برام دعا كن
بابای ملیسا
7 آذر 92 13:38
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسها و خاطرات قدیمی باباش ، به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به کلبه مجازی ملیسا خانم بزنید و با گذاشتن یه یادگاری زیبا ، خاطرات ملیسا رو زیباتر کنید . منتظرتون هستیم .